En çok talep edilen cevaplar
Son eklenenler
Travian Cevaplar
Sorunuz ile başlayalım
Cevap veren sorulara göre ara
Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.
Bir sorum var...
Anahtar kelimeye göre ara
Her hangi bir anahtar kelime yazarak, sorunuza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz. Bir örnek: Bir binayı nasıl yıkacağınızı öğrenmek mi istiyorsunuz? Sadece yıkmak kelimesini yazın ve bu anahtar kelime ile ilgili cevaplar karşınıza çıkacaktır.
Site haritasına göre ara
Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.
Askerler - Kahraman
Genel
Ön Koşullar: Yok
Bir hesap oluşturduğunuz anda bir kahramana sahip olacaksınız.
Kahramanınız diğer tüm askerler gibi diğer köylere destek olarak gönderilebilir. Bununla birlikte, diğer tüm askerlerin aksine, bir anda kahramanını kendi köylerinden herhangi birinden kontrol etmek mümkündür. Kahramanını kendi köylerinden birinden kullanmak için onu oraya destek olarak göndermelisiniz ve "Kahramanı başka yere taşı" kutusunu işaretlemelisiniz.
Seçtiğiniz ırka bağlı olarak, bir kahraman özel bir ırk kabiliyeti kazanacak. Bu özel yetenekler oyuncu tarafından geliştirilemez:
Halklara göre kahraman bonusları:
- Romalılar: Kahramanın saldırı gücü 80 yerine 100 puan artar.
- Galyalılar: Kahramanın atlı olması halinde +5 hız bonusu.
- Cermenler: Kahraman ile birlikte saldıran tüm askerlerde sığınak kapasitesinin 20% (Yağma bonusu) daha az sayılması. .
- Hunlar: Kahramanın atlı birliklerle hareket etmesi halinde +3 ek hız bonusu
- Mısırlılar: Kahraman diğer kahramanlara göre daha fazla hammadde üretmekte
Bir kahraman oluşturulduğunda, üretime ayarlanmış 4 beceri puanı vardır. Yetenek türleri, seviye 100'e kadar yükseltilebilir. Bir kahraman seviye kazandığında, 4 yetenek türünü arttırmak için kullanılabilecek 4 ilave yetenek puanı kazanır.
- Savaş Gücü:
Bu yeteneğe verilen puanlar, kahramanın saldırı ve savunma değerini arttırır. Lütfen, kahramanınızın bir atla donatılmış olması durumunda süvari saydığını ve bir atla donatılmadığı takdirde piyade olarak sayıldığını unutmayın.
- Off bonus:
Kahraman, diğer askerlerle birlikte saldırıya gönderildiği zaman, her puan için %0.2 oranında saldırı gücü artar (maksimum %20). Bu bonus sadece kahraman diğer askerlerle desteğe gönderilirse etkili olur.
- Def bonus:
Her kahraman puanı için bütün askerlerle birlikte savunma puanı %0.2 oranında daha fazladır (maksimum %20). Bu bonus hesabınızdaki tüm askerler (kahraman memleketinden bağımsız) için geçerli olup, köyünüzdeki başkalarına ait askerler için geçerli değildir.
- Hammadde Üretimi:
Bu yeteneğe verilen puanlar, kahramanın bulunduğu köyün üretimini artırır. Yalnızca bir üretim türünü arttırmayı veya bonusu tüm üretim türlerine eşit şekilde dağıtmayı seçebilirsiniz.Bu ayarı serbestçe değiştirebilirsiniz.
kahraman kışlası seviye 10'a ulaştığı takdirde bir adet terkedilmiş vadi, seviye 15'te iki ve kahraman kışlası seviye 20' de ise üç terkedilmiş vadiyi fethedebilirsiniz.Terkedilmiş vadiler7x7'lik harita içinde bulunmak zorundadır.
Aşağıdaki örnekte kendi köyünüz siyah renkle ve ele geçirebileceğiniz terkedilmiş vadiler ise kırmızı ile işaretlenmiştir. Bir kahraman ile en fazla üç adet terkedilmiş vadi fethedebilirsiniz.

Diğer oyuncular tarafından ele geçirilen terkedilmiş vadileri fethedebilmekte mümkün. Bunun için kahraman kışlanızda yeni bir vadiyi fethedebilecek şartları tamamlıyor olmalısınız. Diğer oyuncular tarafından ele geçirilen vadileri sadece normal saldırı yaparak fethedebilirsiniz. Kahramanı saldırılarda birlikte göndermeyi unutmamalısınız. Eğer saldırdığınız oyuncunun zaten üç vadisi varsa, bu vadiye ilk saldırınızda %100'den %0'a indirebilir ve vadiyi fethedebilirsiniz. Eğer bu oyuncu sadece iki vadiye sahipse 60% oranında ve eğer sadece bir vadiye sahipse sadece %40 oranında azalacaktır.
Yüksek değerler sahip olan askerler (saldırı ve savunma) kahraman olarak, daha düşük değere sahip orandaki askerlerden daha güçlüdür. Bunun karşılığında kahramanın yeniden canlandırılması için süre ve masraflar daha fazladır. Her oyuncu bir kahraman sahibi olabilir.
Kahraman oluşturucu
Tecrübe
Tecrübe | |||||||||||||
Seviye | Öldürülen | Seviye | Öldürülen |
Seviye |
Öldürülen |
Seviye |
Öldürülen |
Seviye |
Öldürülen |
||||
0. | 0 | 20. | 10500 | 40. | 41000 |
60. | 91500 |
80. | 162000 | ||||
1. | 50 | 21. | 11550 | 41. | 43050 | 61. | 94550 |
81. | 166050 | ||||
2. | 150 | 22. | 12650 | 42. | 45150 | 62. | 97650 |
82. | 170150 | ||||
3. | 300 | 23. | 13800 | 43. | 47300 | 63. | 100800 |
83. | 174300 | ||||
4. | 500 | 24. | 15000 | 44. | 49500 | 64. | 104000 |
84. | 178500 | ||||
5. | 750 | 25. | 16250 | 45. | 51750 | 65. | 107250 |
85. | 182750 | ||||
6. | 1050 | 26. | 17550 | 46. | 54050 | 66. | 110550 |
86. | 187050 | ||||
7. | 1400 | 27. | 18900 | 47. | 56400 | 67. | 113900 |
87. | 191400 | ||||
8. | 1800 | 28. | 20300 | 48. | 58800 | 68. | 117300 |
88. | 195800 | ||||
9. | 2250 | 29. | 21750 | 49. | 61250 | 69. | 120750 |
89. | 200250 | ||||
10. | 2750 | 30. | 23250 | 50. | 63750 | 70. | 124250 |
90. | 204750 | ||||
11. | 3300 | 31. | 24800 | 51. | 66300 | 71. | 127800 |
91. | 209300 | ||||
12. | 3900 | 32. | 26400 | 52. | 68900 | 72. | 131400 |
92. | 213900 | ||||
13. | 4550 | 33. | 28050 | 53. | 71550 | 73. | 135050 |
93. | 218550 | ||||
14. | 5250 | 34. | 29750 | 54. | 74250 | 74. | 138750 |
94. | 223250 | ||||
15. | 6000 | 35. | 31500 | 55. | 77000 | 75. | 142500 |
95. | 228000 | ||||
16. | 6800 | 36. | 33300 | 56. | 79800 | 76. | 146300 |
96. | 232800 | ||||
17. | 7650 | 37. | 35150 | 57. | 82650 | 77. | 150150 |
97. | 237650 | ||||
18. | 8550 | 38. | 37050 | 58. | 85500 | 78. | 154050 |
98. | 242550 | ||||
19. | 9500 | 39. | 39000 | 59. | 88500 | 79. | 158000 |
99. | 247500 |
FAQ and further information
Kahramanın taşıma kapasitesi nedir?
- Kahraman kesinlikle hiçbirşey taşımaz.
Kahramanlar savaş raporlarında görülebilir mi?
- Evet, raporunuzda kahraman durumunu görebilirsiniz.
Raporda kahramanın hangi özelliği olduğunu görebilir miyim?
- Hayır,bu mümkün değil.
Kahramanın özelliklerini ne kadar yükseltebilirim?
- Her özellik için maksimum seviye 100'dür.
Birden fazla kahraman ile köy savunabilir miyim?
- Evet ama kahramanın def-bonusu sadece hesap sahibinin askerleri için geçerli olur.
Bir kahraman canını ne zaman kaybeder?
- Hemen hemen her zaman temel savunma olan (saray+sur) bir saldırı hasar alması için yeterlidir.
Bir kahraman bir savaşta tek savunma veya tek saldırı olarak kullanılabilir mi?
- Evet, ama tek bir savaşta 90 dan fazla hasar alınca öleceği için bu tavsiye edilmez.
Bir kahramanın tecrübesi nasıl hesaplanır?
- Kahraman savaşa katıldığı savaşta her ölen askerin (tecrübe/exp = ölen askerim bakımı) eklenir. Yeni seviye elde edebilmek için ne kadar deneyim/öldürdüğü asker gerektiğini öğrenmek için yukarıdaki tabloya bakınız.
Kahraman bir savaşta ölürse tecrübesi olur mu?
- Evet, olur.
Savunmada bir kaç kahraman varken tecrübe nasıl bölüştürülür?
- Bu kahramanlar arasında eşit olarak bölüştürülür.
Örneğin: 3 kahraman varsa her birinin alacağı deneyim 1/3 olacaktır.
Zırh dökümhanesinde yapılan geliştirmeler kahramanı etkiler mi?
- Hayır, bu geliştirmelerin kahramana hiçbir etkisi yoktur.
Bir vahayı işgale nasıl başlayabilirim?
- Kahraman kışlasının seviye 10 olmalıdır ve her işgal için 10,15 ve 20. seviye olmalıdır.
Tek seferde kaç kahramanınız olabilir?
- Her oyuncunun aktif tek bir kahramanı olabilir. Kahraman ölürse yeniden canlandırabilirsiniz.
Can I move my hero to another village of mine and use him from there to attack?
- Yes. To do this you need to check the checkbox "Change hero home village" before sending it to the new village.
Kahramanımı diğer köylerime taşıyıp oradan yapacağım saldırılar için kullanabilir miyim?
- Evet, askeri üs olduğu sürece kahramanınızı diğer köylerinizde de kullanabilirsiniz.Kahramanınızı taşımadan önce "Kahramanı başka yere taşı" butonunu işaretlemeyi unutmayınız
Kahramanı yeniden canlandırırken deneyim ve tecrübe ne olur?
- Yine %100 yaşam puanına sahip kahraman gibi tecrübe ve beceri puanı değişmez, aynı kalır.
Kahraman yenilenme oranı nedir?
- Varsayılan olarak günde %10'dur. Ancak kullandığını eşyalar sayesinde bu oran yükselebilir.
Kahramanım bir macerada ölürse üzerindeki eşyaların gücünden faydalanabilir miyim?
- Hayır.
Kahraman ayarlarımı nereden değiştirebilirim?
- Sağ üst köşede kahramanın resmini göreceksiniz. Üzerine tıkladığınızda kahraman özelliklerine sahip bir sayfa açılır.Oradaki hammadde üretimi gibi kahraman ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.
Kahraman ne tür bir asker olarak kabul edilir? Süvari veya piyade?
-Kahraman bir atla donatıldığı takdirde süvari, atla donatılmadığı takdirde piyade sayılır.
Kahramanım ölürse eşyalarımı mı kaybeder miyim?
- Hayır.
Kahramanıma isim verebilir miyim?
- Hayır.
Kahramanımı nasıl canlandırabilirim?
- Kahramanınız öldükten sonra kahraman sayfasını açın. Orada onu canlandırma seçeceneğiniz olacaktır - tek ihtiyacınız olan yeterli hammadde ya da bir kova. Lütfen kahramanınızı sadece askeri üs olan bir köyde canlandırabileceğinizi unutmayın. Kahramanınızı canlandırmaya çalıştığınız köyde askeri üsse sahip değilseniz, kahraman eski ana köyünde canlanacaktır.
Bir kahramanın savaş gücü hem saldırı hem de savunma için geçerli midir?
- Evet.
"Kahramanınız şu anda ait olduğu köyü savunmayacak." Kahramanımın ayarlarındaki bu ayar ne anlama gelir?
- Bu kahramanınızın şu anda bulunduğu köyün savunmasına katılmayacağı anlamına geliyor. Ancak, kahramanınızı başka bir oyuncunun köyüne veya kendi köyünüze destek olarak gönderdiyseniz, işlev etkin olsa bile, onu savunur.
Kahramanım için diriliş / canlanma zamanı nedir?
- (Seviye+1) saat, maksimum 24 saat olarak kalır.
Kahramanım sürekli ölüyor. Ne yapabilirim?
- Bu sorunu çözmek için kahraman puanlarını ağırlıklı olarak savaş gücüne vermelisiniz.
Merhem gibi eşyalar kahramanımdan çalınabilir mi?
- Hayır.
Birlik içindeki oyuncular arasında eşyaları alıp satmanın bir yolu var mı?
- Hayır.
Kahramanımı başka bir köyden kontrol etmek için neye ihtiyacım var?
-Kahramanınızı kendi köylerinizden birine gönderin (göndermeden önce "Kahramanı başka yere taşı" seçeneğini işaretlediğinizden emin olun). Oraya varır varmaz kahramanınızı bu köyden kontrol edebilirsiniz.
Kahramanımın hızı nasıl hesaplanır?
- Formül şudur: hız = hız birimi * hız bonusu kahramanı (kahraman + eşya) * eşya bonusu
İpucu: Sancak yalnızca birlik üyeleri arasında çizmeler ise tüm hedefler için çalışır. Eğer birlik üyeleri arasında seyahat ediyorsa, hem çizme hem de sancak için bonus alır aksi takdirde sadece çizme bonusundan yararlanabilir.