Travian Cevaplar

Sorunuz ile başlayalım

Cevap veren sorulara göre ara

Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.

Bir sorum var...

Seçeneklere göz at:

Site haritasına göre ara

Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.

Shadow Empires - Bölgeler ve Zafer Puanları

Her yıl düzenlenen özel etkinliklerde oyun, 87 bölgeye ayrılmış bir Antik Avrupa haritasında yer alıyor. 2020 özel etkinliği Shadow Empires'da bölgelerin nasıl kontrol edildiğini etkileyen fraksiyonlar tanıtıldı.

Bölgeler, yerleşim ve kontrol

87 bağımsız bölge, fraksiyonlar tarafından kontrol edilebilir ve zafer puanı toplamalarına izin verir. Ek olarak, fraksiyon kontrollü bölgedeki en büyük birlik antik gücü (tılsım) etkinleştirebilir.

Peki bir bölgeyi nasıl devralabilirsiniz? İlk önce kilidinin açılması gerekiyor. Bu, bölgedeki en büyük 5 ittifakın bölgede en az 4.000 nüfusa sahip olmasıyla gerçekleşir. Diğer ittifakların, ittifaksız, tatilde veya yasaklı oyuncuların yanı sıra Natar köylerinin nüfusu hesaba katılmaz. Bölgenin kilidi açıldıktan sonra tekrar kilitlenemez; ancak, nüfus 4k'nin altına düşerse, bölge zafer puanı üretmeyi durdurur ve bölgesel güç devre dışı kalır.

Yalnızca kilidi açılmış veya kilidi açılmış bölgelere komşu bölgelerde yeni köyler kurmak mümkündür. Bu kuralın tek istisnası, oyunun başlangıcında yeni oyuncuların ortaya çıktığı ve yeni köyler kurmanın her zaman mümkün olduğu birkaç bölgedir. Her fraksiyonun, oyuncuların başladığı farklı bir bölgesi vardır. Bu bölge dolduğunda, yeni oyuncular yakındaki başka bir bölgede görünmeye başlar, sonra başka bir bölgede şeklinde devam eder.

Kilitlenmemiş bir bölgedeki bir fraksiyonun birlikleri bölgedeki nüfusun %50'sinden fazlasını birlikte başarırsa (bölgedeki en iyi 5 ittifak köyü sayılır), fraksiyon bölgenin kontrolünü ele geçirmeye başlayacaktır. Bu normal sunucularda 24 saat, x2'de 16 saat ve x3 hızında 12 saat sürer. Çoğunluğu elde etmeyi başarırlarsa bölgeyi kontrol edecekler.

Bölgenin nüfusu, fraksiyonlar ve ilk 5 birlik hakkındaki bilgiler İstatistikler> Bölge sekmesinde ve bölgedeki herhangi bir Elçilikte gösterilir. İstatistiklerdeki "Bölgesel nüfus" sütununun bölgedeki toplam nüfusu değil, bölgedeki ilk 1 birliğin nüfusunu gösterdiğini unutmayın.

Bölgesel mekaniklere genel bir bakış:

Bölge durumu

Nasıl başarılır

Etkiler

Kilitli

Tüm bölgeler kilitli başlar.

Kilidi açılmış bir bölgeye komşu olmadığı sürece yerleşim yapılamaz. Birkaç başlangıç bölgesi istisnadır. Başkentinizin olduğu bir bölgeye ikinci bir köy kurmak da her zaman mümkündür.

Kilidi açılmış

Bölgedeki ilk 5 birlik bölgede toplam 4.000 nüfusa ulaşmalıdır.

Yerleşilebilinir ve mücadele edilebilinir. Tekrar kilitlenemez.

Tartışmalı

Fraksiyonlardan birinin bölgede %50'nin üzerinde nüfusa ulaşması gerekiyor. Sadece ilk 5 birliğin nüfusu sayılır

Eğer fraksiyon çoğunluğu kaybederse kilidin açılması gerileyebilir.

Güvende

Fraksiyon çoğunluğu 24 saatten fazla sürekli olarak elinde tutmalıdır.

Kontrol eden birliğin üyeleri bölgenin antik gücünü etkinleştirebilir (eğer varsa) ve bölge nüfusu 4.000'in üzerinde olduğu sürece birlik zafer puanı alır.

Antik güçler ve zafer puanları

Kontrol eden fraksiyona ait olan bölgedeki en büyük birlik, varsa bölgenin antik gücüne erişebilir. Bu birliğin herhangi bir oyuncusu antik gücü etkinleştirebilir. Bunu yapabilmek için oyuncunun 10. seviyede (küçük, köy ile ilgili güçler için) veya 20 (hesapla ilgili güçler için) bir Hazine'ye sahip olması gerekir. Gücü herhangi bir köyde etkinleştirebilirsiniz; güç ile aynı bölgede bulunması gerekmez.

Her köyde bir gücü etkinleştirebilirsiniz, ancak tüm hesap için bu güçlerden yalnızca biri kullanılabilir. Etkinleştirildikten sonra güç 24 saat sürer (sunucu hızından bağımsız olarak); daha sonra, birliğin hala güce erişimi varsa yeniden etkinleştirilebilir. Her gün bir aktivasyon ücretsizdir; her ek aktivasyon 5 (köy güçleri için) veya 10 (hesap güçleri için) Altına mal olur.

Güç, aşağıdaki durumlarda da devre dışı bırakılabilir:

  • Birlikten ayrılırsan
  • Etkinleştirilen köyü kaybedersen
  • Birlğin güce erişimi kaybederse

Antik güçler, çok faydalı olmalarına rağmen, bölgeleri kontrol etmek tek faydası değildir. Kazanmak istiyorsanız, fraksiyonunuzun zafer puanı toplaması gerekiyor. Her gün bir fraksiyon bir bölgeyi kontrol eder ve zafer puanı kazanır. Miktar bölgeye göre değişir:

  • Eşsiz güç - günde 20 puan
  • Büyük güç - günde 60 puan
  • Küçük güç - günde 50 puan
  • Güç yok - günde 100 veya 200 puan

Ayrıca, bölgenin ilk 5'inde yer alan fraksiyonun birlikleri de nüfusa katkılarına göre zafer puanı alır.

Oyunun sonunda en çok zafer puanı toplayan fraksiyon kazanır. Bu fraksiyon içinde kazanan, sonunda en fazla zafer puanına sahip olan birliktir.

Shadow Empires x1'de 180 gün ve x3 hızında 80 gün sürer.

Bölgesel nüfus düşüşü

Bölgesel nüfus 4000'in altına düşerse, bölge ZP üretmeyi durdurur ve bölgesel güç sunmaz.

Bölge hala fethedilebilir / kilidi açıldı / fethedildi / güvence altına alındı, fethetme bekleme sürelerinin mekaniği etkilenmez. Tek değişiklik, ZP üretiminin durması ve bu bölgenin güçlerinin hazinelerde görünmemesidir.

Örnek 1:

Bölgenin kilidi açıldı, ancak tekrar 4000 nüfusun altına düştü

  • 4000 nüfusun altındayken, bir fraksiyon >% 50 bölgesel kontrol sağlıyor
  • Fetih bekleme süresi başlar. Hala "çok düşük nüfus" bölgesel mesajı gösterilir.
  • Tekrar 4000 nüfusa ulaşılır.
  • Fetih bekleme süresi artık görülebilir

Örnek 2:

  • Bölge kilidi açılır
  • Fraksiyon imparatorluğu bölgeyi en büyük birliği A ile fethetti
  • Oyuncu B antik gücü kullanır
  • Bölge 4000 nüfusun altına düşer
  • İmparatorluk ve birlik A artık bölgeden ZP alamaz ve oyuncular bölgedeki antik gücü kullanamazlar
  • Oyuncu B hala aktif antik güce sahip; iptal edilmedi. Sadece etki süresi dolduktan sonra yeniden etkinleştiremez
  • Bölge 4000'den fazla nüfusa çıkar
  • İmparatorluk ve birlik A yeniden bölgeden ZP almaya başlar ve  birlik oyuncuları bölgedeki antik gücü yeniden etkinleştirebilirler

Genel Bakış Harita


Daha büyük versiyonunu açmak için haritaya tıklayın

Yukarıdaki harita, yıllık özel sunucuların savaş alanını göstermektedir. Bölgelere ayrılmış antik Avrupa'dır. Harita, tüm bölgelerin sınırlarını (su dahil), adlarını, güçlerini ve zafer puanlarını gösterir. Aynı zamanda her bir fraksiyonun ilk bölgelerini de gösterir.

 Not: Bu, fraksiyonların bu bölgelerle sınırlı olduğu anlamına gelmez, bu bölgelerde yeni oyuncular için yer yoksa, yakınlarda başka bir bölgede görünmeye başlayacaklar.

Antik güçler için kısa isimler kullandık, işte bunların ne anlama geldiğine dair bir açıklama:

  • Mimar– daha güçlü yapılar
  • Botlar– daha hızlı askerler
  • Konfüzyon– sığınak +  rastgele nişan
  • Diyet – daha az aç askerler
  • Gözler– daha iyi casus
  • Depolama– büyük depo ve tahıl ambarı planları
  • Eğitimci – daha hızlı asker eğitimi

Tılsım efektleri makalesindeki antik güçlerle ilgili ayrıntılara bakın. Etkiler aynıdır, ancak Yıllık Özel sunucularda çılgın(rastgele) güç tılsımına sahip değildir.


Sorunuzun cevabi tatmin edici oldu mu?

Evet   Normal   Hayır