En çok talep edilen cevaplar
Son eklenenler
Travian Cevaplar
Sorunuz ile başlayalım
Cevap veren sorulara göre ara
Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.
Bir sorum var...
Anahtar kelimeye göre ara
Her hangi bir anahtar kelime yazarak, sorunuza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz. Bir örnek: Bir binayı nasıl yıkacağınızı öğrenmek mi istiyorsunuz? Sadece yıkmak kelimesini yazın ve bu anahtar kelime ile ilgili cevaplar karşınıza çıkacaktır.
Site haritasına göre ara
Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.
Codex Victoria - Özellik Karşılaştırması
Aşağıdaki tabloda Codex Victoria'nın normal Travian: Legends oyun dünyalarından farkını görebilirsiniz.
Ne |
Travian: Legends |
Travian: Codex Victoria |
Genel | ||
Görevler / Yeni oyuncuların dahil edilmesi |
Eski görev ve ödev sistemi |
Görevler yeni oyuncu dahil etme sistemi ile değiştirildi. Değişiklikler arasında maceraların sona ermemesi, kahramanın seviye atlaması halinde can yenilenmesi, hammaddelerin kahraman envanterine eklenmesi |
Harita |
Düz 801 x 801 (Uluslararası domain) Düz 401 x 401 (Çoğu diğer domainler) |
Avrupa 801 x 801 (Uluslararası domain) Avrupa 401 x 401 (Çoğu diğer domainler) |
Bölgeler | Bölge yok |
Fethedilebilir 87 bölge |
Gelişmiş Başlangıç |
Hayır | Yüksek hammadde kaynak alanları ile ve ilk iki köyün hızlıca kurulabilmesiyle hızlı başlangıç |
Zafer Puanı |
Hayır | Bir birlik %50'den fazla bölgesel hakimiyete sahip ve "güvence altına alınmış" geri sayım sona erdi. Bunlar tılsımın gücünü kullanabilirler ve birlikleri zafer puanı biriktirebilir. Birliğiniz tarafından her gün kazanılan zafer puanları bölgesel görünümden kontrol edilebilir |
Halklar | 3 (Galyalılar, Cermenler, Romalılar) | 5 (Galyalılar, Cermenler, Romalılar, Mısırlılar, Hunlar) |
Halk binaları |
Binalar görsel olarak her halkta aynıdır | Her halkın görsel olarak farklı binaları vardır |
WoW | Evet |
Hayır |
Asker birleştirme | Hayır | Evet |
Asker sevkiyatı | Hayır | Evet |
Ticaret yolları | Kendi köylerinize, birliğinizin/ittifakınızın WoW'una ve birliğinizdeki/ittifakınızdaki tılsımlı köylere ticaret yolları oluşturabilirsiniz. | Kendi köylerinize ticaret yolları oluşturabilirsiniz |
Ticari merkez binası | İki kat etkili |
İki kat etkili |
Turnuva yeri |
İki kat etkili | İki kat etkili |
Bina boşlukları | Romalı hesaplar ilave bir bina boşluğuna sahiptir | Romalı köyler ilave bir bina boşluğuna sahiptir |
Sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi | Her hesabın, bağlı olduğu halka göre bir sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi bulunur. | Her köyün, bağlı olduğu halka göre bir sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi bulunur. |
Sunucu sonu | Bir WoW, bir oyuncu tarafından ele geçirildiğinde veya bir Natar 100'üncü seviyeye ulaştığında sunucu sona erer | Sunucu 180 gün sonra sona erer |
Binalar | ||
Hastane | Hayır | Hastane, oyunculara savaşta yaralanan birlikler için iyileştirme seçeneği sunan özel bir binadır. |
Tılsımlar | ||
İsim | Tılsım olarak adlandırılırlar |
Antik güç olarak adlandırılırlar |
Kullanılabilirlik | Mimarın sırrı, Titan çizmesi, daha iyi casus, daha az tahıl tüketimi, daha hızlı asker yetiştirme, büyük depo, büyük sığınak, çılgın tılsım, WoW inşa planı |
Mimarın sırrı, Titan çizmesi, daha iyi casus, daha az tahıl tüketimi, daha hızlı asker yetiştirme, büyük depo, büyük sığınak |
Fetih | Eğer köyünüzde yeterince büyük bir hazine binanız varsa kahramanınızla düzenlediğiniz bir saldırıda hazine binasını yok ederek fetih gerçekleştirilebilir. | Birliğiniz bir bölgeyi hakimiyeti altına aldığında, yeterince büyük bir hazine binası olan bir köyden etkinleştirilebilen antik güce erişim kazanır. |
Etkinleştirme | Fethedildikten sonra 24 saat içerisinde kendiliğinden etkinleşir. | Her 24 saatte bir oyuncular tarafından etkinleştirilmesi gerekir, aynı kadim güç her birlik üyesi için bir kez etkinleştirilebilir. |
Gücün etkinlik süresi | Kalıcı olarak etkindir. | Her 24 saatte bir oyuncular tarafından etkinleştirilmesi gerekir, aynı kadim güç her birlik üyesi için bir kez etkinleştirilebilir. |
Güç kısıtlamaları | Sadece 1 tanesi eşsiz olabilecek veya sadece 1 tanesi hesap etkisine sahip en fazla 3 tılsım ele geçirebilirsiniz. Hesabınızda 3'ten fazla tılsım bulundurabilirsiniz. Tılsımlar, onları elinde bulunduran tüm köyü fethederek ele geçirilmelidir. Sadece 1 tanesi eşsiz olabilecek veya sadece 1 tanesi hesap etkisine sahip olan sadece en eski 3 tılsım etkin olabilir. En eski 3 tılsım arasında hesap etkisine sahip 2 tılsım varsa dördüncü en eski olan etkinleşir. Kendi köyünden ele geçirme istisnası: 3 veya daha fazla tılsımınız olsa bile tılsımları kahramanınızla hesabınıza ait köyler arasında yer değiştirebilirsiniz. |
Travian: Legends'da tılsım, sahip olunan köy veya hesapta her zaman etkindir; Travian: Path to Pandora'daki kadim güçlerin ise etkinleştirilmesi gerekir. Bir oyuncunun birliği %50'den fazla bölgesel hakimiyete ulaştığında ve bölgeyi 24 saat boyunca elinde tuttuğunda etkinleştirilebilirler. Bir kadim gücü etkinleştirirken, köye etki eden kadim güçler için bir birlik üyesinin 10'uncu seviye bir hazine binasına sahip olması, hesaba etki eden kadim güçler için ise 20'nci seviye bir hazine binasına sahip olması yeterlidir. Doğal olarak birkaç kısıtlama bulunur: Her köy için sadece bir kadim güç etkinleştirilebilir ve her hesap için sadece bir tane hesap etkisine sahip kadim güç etkinleştirilebilir. Böylece bir köye toplamda iki kadim güç etki edebilir. |
Fetih | ||
Köyler | Başka bir halktan olan bir hesaba ait bir köyü fethettiğinizde, köydeki halk, hesabınızdaki halk ile yer değiştirir. O halka özel tüm binalar yok olur. | Başka bir halktan olan bir hesaba ait bir köyü fethettiğinizde, köydeki halk yine aynı şekilde kalır. Fethedilirken yıkılmadıysa halka özel olan binalar yerinde durur. Hesabınıza ait halk, kaydolurken seçtiğiniz halk olarak kalmaya devam eder. |
Natarlar | Bir Natar köyünü fethederken köy, kendi halkıyla birlikte sizin hesabınıza ait olacaktır. | Bir Natar köyünü fethederken köy, reislerin köyünün halkına ait olacaktır |
Köy kurma |
||
Nerede | Kısıtlama yok | Sadece 4.000'den fazla nüfusa sahip komşu bölgelerden birinde köy kurabilirsiniz. Her zaman köy kurabileceğiniz birkaç bölge bulunur (merkezdeki başlama bölgeleri). |
Köy | Yeni bir köy kurulduğunda, kurulan köy, hesapla aynı halka ait olur. | Yeni bir köy kurulduğunda, kurulan köy, köyü kuran yerleşimcilerin halkına ait olur. |
Kahraman maceraları ve eşyalar | ||
Kahraman eşyaları | Başka halkların giysileri, askeri birimlerinizi geliştirmez. | Diğer halkların giysileri, o köydeki o halkın askeri birimlerinin değerlerini geliştirir. |
Maceralardaki eşyalar | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait eşyalar bulabilir. | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait eşyalar bulabilir. |
Maceralardaki askeri birlikler | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait askeri birlikler bulabilir. | Kahramanınız, maceraya başladığı halka ait askeri birlikler bulabilir. |
Sancak | Kahraman eşyası olan sancak, birlik üyelerine ait askeri birlik hareketlerini etkiler. | Kahraman eşyası olan sancak, ittifak üyelerine ait askeri birlik hareketlerini etkiler. |
Konfedarasyon |
||
Boyut |
Aşağıdaki bilgiler 15.08.2019 tarihinden önce açılan oyun dünyaları için geçerlidir. Bu tarihten sonra başlayan oyun dünyalarında bu özellik victoria codex ile aynıdır Her birlik, en fazla 3 farklı ittifaka dahil olabilir. |
Her birlik, toplamda en fazla 4 birlikten oluşabilen bir ittifaka dahil olabilir (yukarıdaki gönderide ayrıntıları inceleyin). |
Destek | Oyuncular istedikleri köye destek gönderebilir. | Oyuncular kendilerini, birliklerini ve aynı ittifaka dahil olan her birliği destekleyebilirler. |
Hammadde gönderme | Oyuncular istedikleri bir oyuncuya hammadde gönderebilirler. | Oyuncular kendilerine, birliklerine ve aynı ittifaka dahil olan her birliğe hammadde gönderebilirler. Pazardaki teklifler bu kısıtlamanın dışındadır. |