Travian Cevaplar

Sorunuz ile başlayalım

Cevap veren sorulara göre ara

Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.

Bir sorum var...

Seçeneklere göz at:

Site haritasına göre ara

Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.

Codex Victoria - Oyun Mekaniği

Temel özellikler, geçen yıl hazırladığımız Travian: Path to Pandora ile aynı ve şunları içeriyor:

  • 5 ırk: Mısırlılar, Galyalılar, Hunlar, Romanlar, Cermenler
  • Antik avrupa haritası
  • Zafer puanı üreten 87 fethedilebilir bölge
  • Yeni fetih sistemi
  • İttifak Sistemi
  • Asker sevkiyatı ve asker birleştirme
  • 180 gün sonunda en yüksek zafer puanına sahip olan sunucuyu kazanır

Codex Victoria'da yeni olan neler var?

Yeni bina: Hastane

Bu özel bina oyunculara savaşta yaralanan askerleri iyileştirme imkanı sağlar.

Gelişmiş Başlangıç

Gelişmiş başlangıç özelliği aşağıdaki avantajları sağlar:

  • İlk köyünüzde bütün hammadde alanları seviye 5 olarak başlar
  • 6 göçmen ve yeterli kültür puanı ile 2 köy hemen kurulabilirsin
    Not: İkinci ve üçüncü köyler 9 ve 15 tahıllı köy olamaz
  • Göçmenlerle kurulan ilk iki köyde hammadde alanları otomatik olarak seviye 5 olur.(Daha sonraki köylerde seviye 0 ile başlar)
  • 2 yeni köy kurabilmek için yeterli kültür puanına sahip olacaksın artı dördüncü köyü kurmak için gerekli kültür puanının sadece %75'ine ihtiyaç duyacaksın.

Yeni Oyuncuların Dahil Edilmesi

Yeni bir bağlamsal yardım özelliği uygulanacak: Kullanıcı arayüzünü ilk kez açmak, kullanıcı arabirimi öğelerinin açıklamasını tetikleyecektir. Amaç, yeni oyuncuların oyunu anlamalarına yardımcı olmaktır.

Ayrıca usta oyuncular için çok ilginç olan, bu sisteme eşlik eden bazı değişiklikler de var:

  • Kahraman seviyesi yükseldiğinde, sağlığı yenilenir (% 100'e dönüşür). Bu yöntemle içimizde bulunan kahramanların daha fazla tecrübe kazanma çabalarını ödüllendirmek istiyoruz.
  • Görev ödülleri ve macera eşyaları, kahraman envanterine eklendi. Artık yağma  yapılamazlar ve hammadde veya tahıl deposu doluysa kaybolmazlar. Hammaddeler açık artırmada satılamazlar.
  • Eğitmen ödevleri kaldırıldı ve görev sistemi yeni görevler içerecek!
  • Maceralar asla sona ermeyecek.

Sorunuzun cevabi tatmin edici oldu mu?

Evet   Normal   Hayır