En çok talep edilen cevaplar
Son eklenenler
Travian Cevaplar
Sorunuz ile başlayalım
Cevap veren sorulara göre ara
Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.
Bir sorum var...
Anahtar kelimeye göre ara
Her hangi bir anahtar kelime yazarak, sorunuza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz. Bir örnek: Bir binayı nasıl yıkacağınızı öğrenmek mi istiyorsunuz? Sadece yıkmak kelimesini yazın ve bu anahtar kelime ile ilgili cevaplar karşınıza çıkacaktır.
Site haritasına göre ara
Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.
Path to Pandora - Özellik Karşılaştırması
Ne | Travian: Legends | Travian: Path to Pandora |
Genel | ||
Harita | Düz 801 x 801 | Avrupa 401 x 401 |
Bölgeler | Bölge yok | Fethedilebilir 87 bölge |
Zafer puanları | Hayır | Bir birlik %50'den fazla bölgesel hakimiyete sahip ve "güvence altına alınmış" geri sayım sona erdi. Bunlar tılsımın gücünü kullanabilirler ve birlikleri zafer puanı biriktirebilir. Birliğiniz tarafından her gün kazanılan zafer puanları bölgesel görünümden kontrol edilebilir |
Halklar | 3 (Galyalılar, Cermenler, Romalılar) | 5 (Galyalılar, Cermenler, Romalılar, Mısırlılar, Hunlar) |
Halkların binaları | Binalar görsel olarak her halkta aynıdır | Her halkın görsel olarak farklı binaları vardır |
WoW | Evet | Hayır |
Asker birleştirme | Hayır | Evet |
Asker sevkiyatı | Hayır | Evet |
Ticaret yolları | Kendi köylerinize, birliğinizin/ittifakınızın WoW'una ve birliğinizdeki/ittifakınızdaki tılsımlı köylere ticaret yolları oluşturabilirsiniz. | Kendi köylerinize ticaret yolları oluşturabilirsiniz |
Ticari merkez binası | Normal | İki kat etkili |
Turnuva yeri | Normal | İki kat etkili |
Bina boşlukları | Romalı hesaplar ilave bir bina boşluğuna sahiptir | Romalı köyler ilave bir bina boşluğuna sahiptir |
Sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi | Her hesabın, bağlı olduğu halka göre bir sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi bulunur. | Her köyün, bağlı olduğu halka göre bir sığınak kapasitesi ve tüccar kapasitesi bulunur. |
Sunucu sonu | Bir WoW, bir oyuncu tarafından ele geçirildiğinde veya bir Natar 100'üncü seviyeye ulaştığında sunucu sona erer | Sunucu 200 gün sonra sona erer |
İstatistikler | "Plus" ve genel istatistikler bulunmaktadır | "Plus" ve genel istatistikler kaldırılmıştır ve oyuncular için yeni bir ücretsiz istatistik sayfası bulunmaktadır (alttaki gönderiye bakın). |
Tılsımlar | ||
İsim | Aranan tılsımlar | Aranan kadim güçler |
Kullanılabilirlik | Mimarın Mabedi, Generalin Mabedi, Casusun Mabedi, Ahçının Mabedi, Eğitmenin Mabedi, Büyük Tasarımcının Mabedi, Gözcünün Mabedi, Çılgının Mabedi, WoW İnşa Planı | Mimarın Mabedi, Generalin Mabedi, Casusun Mabedi, Ahçının Mabedi, Eğitmenin Mabedi, Büyük Tasarımcının Mabedi, Gözcünün Mabedi |
Fetih | Eğer köyünüzde yeterince büyük bir hazine binanız varsa kahramanınızla düzenlediğiniz bir saldırıda hazine binasını yok ederek fetih gerçekleştirilebilir. | Birliğiniz bir bölgeyi hakimiyeti altına aldığında, yeterince büyük bir hazine binası olan bir köyden etkinleştirilebilen kadim güce erişim kazanır. |
Etkinleştirme | Fethedildikten sonra 24 saat içerisinde kendiliğinden etkinleşir. | Her 24 saatte bir oyuncular tarafından etkinleştirilmesi gerekir, aynı kadim güç her birlik üyesi için bir kez etkinleştirilebilir. |
Gücün etkinlik süresi | Kalıcı olarak etkindir. | Her 24 saatte bir oyuncular tarafından etkinleştirilmesi gerekir, aynı kadim güç her birlik üyesi için bir kez etkinleştirilebilir. |
Güç kısıtlamaları | Sadece 1 tanesi eşsiz olabilecek veya sadece 1 tanesi hesap etkisine sahip en fazla 3 tılsım ele geçirebilirsiniz. Hesabınızda 3'ten fazla tılsım bulundurabilirsiniz. Tılsımlar, onları elinde bulunduran tüm köyü fethederek ele geçirilmelidir. Sadece 1 tanesi eşsiz olabilecek veya sadece 1 tanesi hesap etkisine sahip olan sadece en eski 3 tılsım etkin olabilir. En eski 3 tılsım arasında hesap etkisine sahip 2 tılsım varsa dördüncü en eski olan etkinleşir. Kendi köyünden ele geçirme istisnası: 3 veya daha fazla tılsımınız olsa bile tılsımları kahramanınızla hesabınıza ait köyler arasında yer değiştirebilirsiniz. |
Travian: Legends'da tılsım, sahip olunan köy veya hesapta her zaman etkindir; Travian: Path to Pandora'daki kadim güçlerin ise etkinleştirilmesi gerekir. Bir oyuncunun birliği %50'den fazla bölgesel hakimiyete ulaştığında ve bölgeyi 24 saat boyunca elinde tuttuğunda etkinleştirilebilirler. Bir kadim gücü etkinleştirirken, köye etki eden kadim güçler için bir birlik üyesinin 10'uncu seviye bir hazine binasına sahip olması, hesaba etki eden kadim güçler için ise 20'nci seviye bir hazine binasına sahip olması yeterlidir. Doğal olarak birkaç kısıtlama bulunur: Her köy için sadece bir kadim güç etkinleştirilebilir ve her hesap için sadece bir tane hesap etkisine sahip kadim güç etkinleştirilebilir. Böylece bir köye toplamda iki kadim güç etki edebilir. |
Fetih | ||
Köyler | Başka bir halktan olan bir hesaba ait bir köyü fethettiğinizde, köydeki halk, hesabınızdaki halk ile yer değiştirir. O halka özel tüm binalar yok olur. | Başka bir halktan olan bir hesaba ait bir köyü fethettiğinizde, köydeki halk yine aynı şekilde kalır. Fethedilirken yıkılmadıysa halka özel olan binalar yerinde durur. Hesabınıza ait halk, kaydolurken seçtiğiniz halk olarak kalmaya devam eder. |
Natarlar | Bir Natar köyünü fethederken köy, kendi halkıyla birlikte sizin hesabınıza ait olacaktır. | Bir Natar köyünü fethederken köy, reislerin köyünün halkına ait olacaktır. |
Köy kurma | ||
Nerede | Kısıtlama yok | Sadece 4.000'den fazla nüfusa sahip komşu bölgelerden birinde köy kurabilirsiniz. Her zaman köy kurabileceğiniz birkaç bölge bulunur (merkezdeki başlama bölgeleri). |
Köy | Yeni bir köy kurulduğunda, kurulan köy, hesapla aynı halka ait olur. | Yeni bir köy kurulduğunda, kurulan köy, köyü kuran yerleşimcilerin halkına ait olur. |
Kahraman maceraları ve eşyalar | ||
Kahraman eşyaları | Başka halkların giysileri, askeri birimlerinizi geliştirmez. | Diğer halkların giysileri, o köydeki o halkın askeri birimlerinin değerlerini geliştirir. |
Maceralardaki eşyalar | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait eşyalar bulabilir. | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait eşyalar bulabilir. |
Maceralardaki askeri birlikler | Kahramanınız sadece hesabın ait olduğu halka ait askeri birlikler bulabilir. | Kahramanınız, maceraya başladığı halka ait askeri birlikler bulabilir. |
Sancak | Kahraman eşyası olan sancak, birlik üyelerine ait askeri birlik hareketlerini etkiler. | Kahraman eşyası olan sancak, ittifak üyelerine ait askeri birlik hareketlerini etkiler. |
Dengeleme değişiklikleri | ||
Sanat eserleri | Herhangi bir zaman kısıtlaması olmadan sanat eserlerini kullanabilirsiniz. | Her 24 saatte bir sanat eseri kullanabilirsiniz (su kovasıyla aynı şekilde). |
Su İşleri | Mısırlılar olmadığı için oyunda mevcut değildir. | Alttaki gönderideki değişiklikleri inceleyin. |
Birlik katkıları | Değişiklik yok | Alttaki gönderideki değişiklikleri inceleyin. |
İttifak | ||
Boyut | Her birlik, en fazla 3 farklı ittifaka dahil olabilir. | Her birlik, toplamda en fazla 4 birlikten oluşabilen bir ittifaka dahil olabilir (alttaki gönderideki ayrıntıları inceleyin). |
Destek | Oyuncular istedikleri köye destek gönderebilir. | Oyuncular kendilerini, birliklerini ve aynı ittifaka dahil olan her birliği destekleyebilirler. |
Hammadde gönderme | Oyuncular istedikleri bir oyuncuya hammadde gönderebilirler. | Oyuncular kendilerine, birliklerine ve aynı ittifaka dahil olan her birliğe hammadde gönderebilirler. Pazardaki teklifler bu kısıtlamanın dışındadır. |