Travian Cevaplar

Sorunuz ile başlayalım

Cevap veren sorulara göre ara

Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.

Bir sorum var...

Seçeneklere göz at:

Site haritasına göre ara

Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.

Path to Pandora - Oyun Mekaniği

Temel özellikler, geçen yıl hazırladığımız Travian: Fire and Sand ile aynı ve şunları içeriyor:

  • 801x801 boyutunda, daha büyük bir haritaya sahip olan IR, SA, Arabia, COM ve TR sunucuları hariç 401x401 büyüklüğündeki Antik Avrupa haritası
  • Zafer puanı oluşturan 87 fethedilebilir bölge
  • Asker sevkiyatı ve asker birleştirme
  • 200 gün sonunda en yüksek zafer puanına sahip olan sunucuyu kazanır

Bunlar, geçen yılki sunucudan da koruduğumuz, Travian: Path to Pandora'ya özgü özelliklerdir. Peki 2018'de yeni olan ne?

Binalar için yeni görseller

Shu'nın hikayesinde gördüğünüz gibi geçen hafta yayınladığımız taslaklarda ve videoda her halkın kendine özgü bina görünümleri olacak (lütfen bunların taslak olduğunu gözden kaçırmayın ve bu yüzden nihai görseller belli bir derece farklılık gösterebilir).




Fetih sistemi

Travian'da her turda sadece bir hesapla oynayabilirsiniz ama yine de bu harika yeni görsellerin tümünü görebilmenizi çok istiyoruz. Bu nedenle Oyun Tasarımı ekibi fetih sisteminin temel mekaniklerini değiştirmeye ve olayları daha ilginç bir hale getirmeye karar verdi.
Travian: Path to Pandora'da başka bir halkın köyünü fethettiğinizde köydeki halk değişmeyecek; buradaki istisna Natarlar (alt bölümü inceleyin). Görsel bir örnekle bunun nasıl işleyeceğini görelim.



Gördüğünüz gibi eğer bir Hun hesabınız varsa ve bir Galya köyünü fethederseniz ve savunan oyuncu bir Tuzakçı inşa etmişse bu bina köyde kalacak (yerinde kalmayan tek yapı Surlar olacak, tıpkı Travian: Legends'daki gibi). Başka ne olacak?

  • Bu köyde Hunlar'a özgü binaları inşa edemeyeceksiniz çünkü köy Galya halkına ait olacak.
  • Galyalı askerleri, kabile reislerini ve yerleşimcileri eğitebileceksiniz.
  • Eğer yeni bir köy kurmak için bu köyden yerleşimci gönderirseniz yeni köy de Galyalı olur.
  • Eğer başka bir köyü fethetmek için kabile reisinizi bu köyden gönderirseniz fethedilen köydeki halk değişmez.
  • Eğer bir Natar köyünü fethetmek için kabile reisinizi bu köyden gönderirseniz fethedilen Natar köyündeki halk Galyalı olur.

Peki ya kahraman?

  • Kahramanınız her zaman hesabın ait olduğu halktandır, yani bu örnekte her zaman bir Hun olacaktır.
  • Eğer kahramanınızı fethettiğiniz Galya köyüne gönderirseniz ve burayı onun yaşadığı yeni köy yaparsanız, kahramanınızı Galyalı askerlerle yağmaya veya saldırıya gönderdiğinizde kahraman katkınız Galyalı askerlere etki eder. Dahası, kahraman eğer Galyalı asker eşyaları donanırsa bunlar askerlere de etki eder.
  • Eğer Hun kahramanın yaşadığı köy bir Galya köyüyse, kahraman maceraya gönderildiğinde Galyalı askerler bulabilir.
  • Kahraman, Hun hesabına ait olduğu ve her zaman bir Hun kahramanı olacağı için maceralarda sadece Hun silahları bulacaktır.

Askerler nasıl olacak?

  • Aynı hesaba ait farklı halklardan askerler BİRLEŞTİRİLEMEZ.

 

İttifak sistemi

Travian: Path to Pandora'da ittifakların çalışma sistemini değiştireceğiz. Her birinin diğeriyle bağlı olduğu, sadece dört birlikten oluşan bir ittifaka sahip olabileceksiniz.

Bu ne anlama geliyor?

  • A Birliği ve B Birliği bir ittifak oluşturabilir; bunlardan biri diğerine ittifak isteği gönderir ve diğeri kabul eder. Bu aynı Travian: Legends'da olduğu gibi işler.
  • Bu noktada A Birliği ayrıca C Birliği ile de ittifak kurmak isteyebilir; ittifak teklifi hem A Birliği hem de B Birliği tarafından gönderilmelidir, sadece bundan sonra C Birliği kabul edebilir.

Başka ne değişecek?

  • Yeni sistemle sadece kendi hesabınıza, birliğinize veya ittifakınıza hammadde ve asker gönderebilirsiniz.
  • Pazar yerindeki herkese açık teklifler, "sadece kendi birliğine" seçeneği seçilmediği sürece yine herkes tarafından değerlendirilebilir. Bu seçenek seçildiğinde yine sadece birlik üyeleri tarafından değerlendirilebilir.

İstatistikler


Travian: Path to Pandora'da "Plus" istatistikleri kaldırdık ve bunun yerine oyuncunun oyundaki durumu daha iyi kavramasını sağlayan yeni bir sistem ekledik. Bu sistem ücretsiz olacak ve herkes hesabında kullanabilecek.

İstatistikler sayfasında, hesabınızı yönetmenize yardımcı olacağını umduğumuz pek çok bilgi içeren "Genel" isimli yeni bir sekme göreceksiniz. Bu bilgileri, temsilciler de dahil olmak üzere sadece hesaba erişimi olan kişiler görebilecek.

Orada neler görebileceksiniz? Bir dolu şey – altta bazı ayrıntıları bulabilirsiniz ancak her şeyi burada söylemeyeceğiz:

  • Dünyanın gelişimi – sunucu günü, oyun dünyasındaki etkinleştirilmiş hesap sayısı ve halk dağıtımını da içeren oyun dünyasıyla ilgili bazı bilgiler
  • Hammadde sıralaması – kendi birliğinizle ve tüm oyun dünyasıyla karşılaştırmalı olarak yağma, ticaret ve üretim ayrıntıları
  • Köy gücü sıralaması – kendi birliğinizle ve tüm oyun dünyasıyla karşılaştırmalı olarak hem savunma hem de saldırı sıralamaları
  • Kültür puanı sıralaması – hem günlük hem de kendi birliğinizle ve tüm oyun dünyasıyla karşılaştırmalı olarak

Dengeleme değişiklikleri

 


Travian: Path to Pandora'da her 24 saatte bir sanat eseri kullanabilirsiniz (su kovasıyla aynı).

Travian: Path to Pandora'da, sancağın ittifak sisteminde de işleyecek şekilde değiştirilmesi gerekiyor.

Mısırlı Su İşlerinin inşaat giderleri, oyundaki dengeyi daha iyi sağlamak için önemli ölçüde arttırıldı (alttaki ayrıntılı tabloyu inceleyin)
Birlik katkıları Birlik katkılarını daha işe yarar kılmak ve oyuncuları bağış yapmaya daha fazla teşvik etmek için Felsefe ve Ticaretin katkılarını değiştirdik ve ilk dört adımın giderlerini düşürdük.
  • Kültür puanı üretim katkısı her seviyede %2'den %4'e çıkarıldı.
  • Tüccar kapasitesi her seviyede %20'den %30'a çıkarıldı.

İşte her seviyedeki giderlerdeki değişiklikler:

  • Hammadde: 1'inci seviye için gerekli hammadde miktarı 1.200.000'e düşürüldü
  • Hammadde: 2'nci seviye için gerekli hammadde miktarı 5.600.000'e düşürüldü
  • Hammadde: 3'üncü seviye için gerekli hammadde miktarı 17.100.000'e düşürüldü
  • Hammadde: 4'üncü seviye için gerekli hammadde miktarı 51.200.000'e düşürüldü
  • Hammadde: 5'inci seviye için gerekli hammadde aynı kalacak (153.600.000)



Su İşlerinin ESKİ giderleri




Su İşlerinin YENİ giderleri

Bununla birlikte Travian: Path to Pandora'nın ana özelliklerinin sonuna geldik; ayrıca altta Travian: Legends ile Travian: Path to Pandora'nın farklarının bir özet tablosunu burada bulabilirsiniz.


Sorunuzun cevabi tatmin edici oldu mu?

Evet   Normal   Hayır