Travian Cevaplar

Sorunuz ile başlayalım

Cevap veren sorulara göre ara

Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.

Bir sorum var...

Seçeneklere göz at:

Site haritasına göre ara

Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.

03. Revize edilmiş Kahraman sistemi

Irka bağlı özel kahraman yetenekleri
Nesneleri
Maceralar
Kahraman görünümü oluşturma
Çeşitli


Irka bağlı Özel Kahraman Yetenekleri

  • Romalılar: Kahraman "gücü" 100 puan yerine 80  puan tecrübe olarak eklendi.
  • Galyalı: Atlı ise +5 hız
  • Cermenler: Kahraman ile yapılan tüm saldırılarda 20% “sığınak yağmalama” 


Nesneler

2 tip nesne olacak: Zırh/silah ve ekipman

  • Silah/Zırh
    35 farklı silah/zırh nesnesi olacak.  Bunların her birinin kalitesi 3. seviye olacaktır.  Yüksek kalitede daha fazla bonus verir.  Nesnenin kalitesi arttıramazsınız ama  tüm kalite seviyelerini ticaret ile bulabilirsiniz.
  • Ekipman
    Bir kahramana bir ekipman öğesi kullanabilirsiniz. Nesne  envanteri yığılma yağmışsa daha fazla bulabilrisiniz. Bu yüzden sadece tipine göre envanterler kullanacağız.  Silah ve zırh  öğeleri daha fazladır ancak ekipman da fazlacadır.  Bir oyuncu böyle bir nesne kullanıyorsa nesne ile tüketim yokolacaktır.


Maceralar

Harita üzerinde bulunan bir  macera  için   kahramanınızı gönderebilirsiniz.  Kahramanın otomatik olarak köye dönüş yolunu harita üzerinde bir noktada izleyeceğiz, tabi hala hayatta ise.Kahraman bir macerada bir kaç şey bulabilme özelliğine sahiptir.

Kahramanın bir macerada bulabileceği şeyler:

  • Hiçbirşey (zarar ve tecrübe hariç)
  • Silah/zırh (mümkün olan kaliteli bir seviyede)
  • Ekipman
  • Gümüş
  • Kaynaklar
  • Dağılmış askerler

Kahraman görünümü oluşturma

Kahramanın aşağıdaki parçalarını değiştirebilirsiniz:

  • Kafa şekli
  • Saç şekli
  • Kulaklar
  • Gözler
  • Burun
  • Sakal
  • Ağız


Çeşitli

  • Seviye için gereklilik %50 azaltılmış
  • Mevcut kahraman başlangıçta sağdadır
  • Yeni kahraman tecrübesi: "Kaynaklar"
  • "Yenilenme" düzeyindeki kahraman tecrübesi artmaz
  • "Savunma gücü" ve  "saldırı gücü" birleşerek  yeni beceri olan "savaş gücü" oluşmuştur.

Sorunuzun cevabi tatmin edici oldu mu?

Evet   Normal   Hayır